خصومات تابعينا على السوشيال ميديا وأحصلي على خصومات لعيادات ايف ومعارض مستلزمات البيت.

الحلقة 9 من رامز نيفر إند: إمام عاشور يعتذر لجمهور النادي الأهلي

حل إمام عاشور، نجم نادي الزمالك، والمحترف في فريق ميتيلاند الدنماركي، ضحية رامز جلال في حلقة اليوم الجمعة، ببرنامج “رامز نيفر إند”.

وسخر رامز جلال خلال مقدمة برنامجه من إمام عاشور، قائلًا: “نسي اللي عمله مع وليد سليمان بس الأهلي بيرد في الميدان، انت اللي بدأت وكما تدين تدان، معانا الديفيندر المشهور اللي هنلبسه الطرطور، وهنزله من فوق مكسور، معانا إمام عاشور”.

وبعدها عندما وصل إمام للمقلب استقبلته كارلا حداد، وبدأت وصلة السخرية فور وصول إمام لمكان تصوير البرنامج قائلا: “إيه اللبس ده يا جماعة، ده سرجسي قديم ده، ده حسن شاكوش الملاعب، الواد ما صدق ساب الزمالك وصبغ شعره أبيض، واتغير خالص”.

وبدأت كارلا تتحدث معه عن الطعام الذي يحبه ثم صعدت معه إلى المطعم الطائر وحاورته، حتى ظهر رامز جلال متخفيا في صورة أحد الطهاة اليابانيين.

وفي بداية المقلب سأل المذيع إمام عاشور بعض الأسئلة كان من أبرزها “هل أكلت اللاعيبة فسيخ قبل ماتش أسوان؟، ليرد إمام قائلاً” اللعيبة اكلت فسيخ بعد ماتش أسوان والزمالك في الدوري”.

كما تحدث إمام عاشور عن لاعبي الكرة، قائلا: أي لاعب كورة طبيعي يترقص، ليرد رامز جلال ساخرًا: ليه جايبين جوهرة؟، وأضاف رامز جلال: “شكل إمام عاشور مش ناسي الزغلول بتاع معلول”.

بمجرد أن بدأ مقلب المطعم الطائر والتأرجح في الهواء أنتاب اللاعب إمام عاشور حالة من القلق والتوتر والخوف من الموقف، وما أن كشف رامز جلال عن هويته حاول إمام عاشور التماسك والهدوء. 

وطالب رامز جلال إمام عاشور بعد الكشف عن شخصيته بالاعتذار للأهلاوية، واعتذر عاشور قائلا: “أنا آسف يا كابتن بيبو، وأنا آسف يا كابتن وليد سليمان، وآسف لجمهور الأهلي”.

وتطرق إمام عاشور إلى محمود كهربا لاعب النادي الأهلي، نافيا وجود أية مشاكل بينهما، مؤكدا أنه صديقه.

وعن إمكانية مساعدته على سداد الغرامة لصالح نادي الزمالك والمقدرة بـ 2 مليون دولار، قال: “اديله عيني”.