خصومات تابعينا على السوشيال ميديا وأحصلي على خصومات لعيادات ايف ومعارض مستلزمات البيت.

نسرين أمين لرامز جلال: وأي حد هيسألني عن المقلب هديله رقمك

نسرين أمين ضحية الحلقة الثامنة من برنامج “رامز نيفر إند”، وقدمها رامز بطريقته الساخرة، ووقعت بعدها في مقلب “الغسالة”، واستقبلها الإعلامية كارلا حداد.

وسخر رامز جلال من نسرين أمين أثناء تقديمه لها في برنامج رامز نيفر إند، إذ قال: “حسين فهمي من ساعة ما عمل يا واد يا تقيل الدور لزق فيه، الست اللي جايلنا النهاردة عملت دور المرأة اللعوب وأتقنته، عملت دور فتاة ليل أو رقاصة أو ركلام ولزق فيها والناس مش شايفينها غير في الأدوار دي، حابت تغير وتعمل كلاس قلبت منه رز على قلقاس، بلطية الشاشة العايمة نسرين أمين”.

سخر رامز جلال من الفنانة نسرين أمين فور وصولها لبرنامج “رامز نيفر اند”، حيث بدأ بإلقاء التعليقات عليها قائلا: “زغرطي يا نسرين هتبقي النهاردة من المغسولين،حمار وحشي نازل من العربية،وايه الحزام ده ايه التوكة ديه،تسرحية المتوحشة، لما شوفت ضبك قلبي حبك والخيل بيحن لها وهي فرس جامح، بطة بلدي ركبت الخيل”.

دأت كارلا حداد في استدراجها حتى وصلت إلى المطعم وبعدها ظهر رامز متخفيا في هيئة شيف، ثم تم تنفيذ المقلب وذهبت إلى الغسالة، ونطقت الفنانة نسرين أمين الشهادة أثناء تنفيذ مقلب رامز جلال، قائلة: “إيه اللي حصل، إيه اللي بيحصل ده، الحقوني، أشهد أن لا إله إلا الله”.

وبعد أن اكتشفت الفنانة نسرين أمين المقلب، قالت لـ رامز جلال: “دمك تقيل أوي، فين التور، لا إيه ده بقى انت قولي، كنت هموت، لو أنا استحملت مش أي حد يستحمل، هدخلك جوه انت والتور، أول مرة أجي الرياض، وأي حد يسألني هديله نمرتك، وهدي نمرتك لكل الناس”.

أعمال نسرين أمين في دراما رمضان:

وتشارك نسرين في دراما رمضان بمسلسلان، “بابا المجال” مع مصطفى شعبان وسوسن بدر وجومانا مراد وباسم سمرة، ومسلسل “تحت الوصاية” لمنى زكي ودياب والمقرر عرضه في النصف الثاني من رمضان.